lördag 19 maj 2007

Blev häromdagen uppringd angående en proggfestival i Norrköping i början av juli. arrangören hade sent omsider insett att det fanns för lite kvinnor med och ville ha med Röda Bönor. Sa att det var jag som spelade numera och att de andra ägnade sig åt andra jobb. Tyvärr gick det inte att pussla ihop för mig att komma eftersom jag är på turné i Norrbotten just då och det går inga flyg mellan Luleå och Norrköping. Synd! För det behövs verkligen fler kvinnor i dessa sammanhang!!!
Hade också en trevlig spelning i Nacka församling i onsdags med Carin. "Jag kommer av ett brusand hav..." - vår musikföreläsning om Evert Taube. Vi var bra i gasen och responsen blev också mycket positiv.

Igår såg jag Gullvivor, Mandelblom, Humleblomster, Violer, Gökärt, Tjärblomster, Smörblomma, Hundloka, Midsommarblomster och Lungört!!!

2 kommentarer:

Blogger May sa...

Lycka till Kaya, både med blogg o med resa och nöjen! Minns att livet är nu! Stressa inte för bloggens skull. Ta en svängom ifall tillfälle bjuds och sjung en extra låt om lusten är med. Datatekniken, internet och email, kan ibland vara svår att samsas med så där långt borta.
Jag tänker på dig,
May

29 maj 2007 kl. 16:44  
Blogger Unknown sa...

Hur går det i Nicaragua? Jag tänker mycket på dej och undrar hur det går. Och så kom jag på att du kanske får tillfälle att skriva lite här på bloggen. Hur som helst, så hoppas jag att du har jättekul och att resan gick lätt och bra.
Puss och kram
Kerstin

1 juni 2007 kl. 20:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida